.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزِيررفاه:كاركنان بهزيستي تلاشگران خاموش جامعه

 رفاه و تامين اجتماعي كار درسازمان بهزيستي را سخت و دشوار توصيف كرد و گفت:براي كار دراين نهاد بايد از پشتوانه علمي و تخصص بالا برخوردار بود.
"پرويز كاظمي" روز پنجشنبه در مراسم پاياني دومين همايش مديران ستادي و استانهاي سازمان بهزيستي كشور در خزرآباد ساري از كاركنان اين نهاد به عنوان تلاشگران خاموش ياد كرد و افزود: وظايف اين سازمان نياز به بازنگري و تعريف جديد دارد.
وي با اشاره به برنامه تدوين سياست‌هاي راهبردي وزارت رفاه، اضافه كرد: سازمان بهزيستي بايد از هم اكنون براي بودجه سال آينده برنامه‌ريزي كند. وي يكي از برنامه‌هاي مهم وزارت رفاه را معرفي سازمانها به هيات دولت و توضيح وظايفي كه به عهده دارند، دانست و گفت: سازمان بهزيستي هم مي‌تواند باتعاريف ومسووليت‌هايش همچون برخي ديگر از سازمانها در دولت معرفي شود. وزيررفاه و تامين اجتماعي مشكل ايدز را مشكل جدي دانست كه بايد به آن توجه ويژه و جدي كرد.
وي گفت : اگرالان توجه لازم به اين بيماري نداشته باشيم واگردامنه آلودگي به آن گسترش پيدا كند قادر به جوابگويي هزينه‌هاي آن نيستيم. كاظمي با اشاره به قانون جامعه معلولين، آن را قانوني خوب كه ناديده گرفته شده است توصيف كرد و گفت : براي اجرايي كردن اين قانون كميته‌اي را در وزارت رفاه و تامين اجتماعي تشكيل داديم. وي از سازمان بهزيستي خواست گزارش شش ماهه مربوط به اين قانون را به وزارت خانه ارايه دهد.
وي با انتقاد از نبود آمار و اطلاعات دقيق در سازمان بهزيستي گفت : در اين سازمان آمار و اطلاعات دقيقي وجود ندارد تا مبناي تصميم گيريها قرار گيرد.
وي با ذكر اين مطلب كه وزارت رفاه تاكنون گزارش تحليلي از سازمان بهزيستي نداشته از مسوولان اين سازمان خواست كه نسبت به ارايه اين گزارش اقدام كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.693 seconds.